April Sound

I’m back yeah. Sorry before this kejap publish blog, kejap tutup. Hari tu tutup sebab ada orang perli, then nyanyi-2 lagu 1D. Ei tak suka, tak suka. Mmg dasar pemerli lah kan sebab dulu aku letak lagu tu dekat blog, sekarang tadaaaa takda dah *hikhik*. Tu dia gelak gedik ada star star.

Hari tu empunya diri ni buat Fudge Chocolate Cake untuk Si Robot. Mula-2 nak buat cake bentuk hati tu tapi macam over pulak, ingat ni hantaran kahwin ke nak bentuk hati semua. So buat bentuk petak. Letak dalam oven 45 minutes, so sementara tunggu 45 minutes tu kita tengok Running Man yang masa VS Big Bang tu. I’m not into Korean Band, drama, singer or what so ever. So dari situ lah kenal Big Bang mana satu, haha lembab kan, orang lain dah tahu me baru tahu siapa T.O.P, Taeyang, GD, Daesung and satu lagi lupa lupa. Lupakan Korea, saya tak minat. Saya minat Salman Khan Batu Gajah Perdana ;)

Buat topping, lepas tu letak atas cake. Yummmmmmaaayyyyy. Then letak lah chocolate chips, nuts and apa lagi haa, tah lupa. Dah mcm Brownies pulak sebab bentuk petak kan. Bagi dekat Robot. Robot cakap dia sempat makan sikit je sebab kawan-2 dia makan banyak, Robot siap mention lagi nama pemakan yang paling maksimum, alahai kesian awk kan. Takpa nanti saya buat lagi bila free :)

Esok nya dapat dua chocolate. Chocolate dalam plastic Mesra Petronas. Apa itu Petronas? Petronas tempat di mana driver berhenti untuk mengisi minyak kereta motor lori dan sebagainya. Romantik betul Robot. Petronas pun Petronas lah, saya tak kisah. Thankyou Mister Robot, me love you :*

Kawan saya bernama Yong Rasyidah Mohd Shahran. Dia cedera. Kesian. Tulang dekat dengan ankle dia crack sebab jatuh masa training handball. Masa tu aku main tapi aku dah ada dekat wall pihak lawan, then pusing belakang tgk Yong jatuh. Ingat jatuh biasa je sebab aku pun pernah jatuh sampai berbalut lah kaki, bengkak. Seminggu lah jalan mcm orang tak normal. Tapi Yong bukan seminggu, kaki dia ambik masa dalam 3 bulan. Kesian. Masa dia jatuh ingatkan dia main-2, sebab serious aku tak boleh beza dia gelak dgn nangis. Dia nangis masa tu mcm dia gelak. Sekali dia tak boleh bangun. Aku tlg agkat dia keluar padang. Dia call mak dia pergi hospital. Doctor cakap patah. Sabar, ini nama nya dugaan. Get well soon Yong, kita boleh papah kamu naik turun lab tapi kamu kena tutup telinga sikit lah sebab setiap satu minit kita mesti akan cakap takut -.- Kita takut kamu jatuh lagi.

Dear coming May. Be nice to me. Give a luck. 

No comments:

Post a Comment