Skema Media Hati

Biar masa yang tentukan. Lately macam-2 masalah yang tak sepatutnya datang. Semua bermula dengan gangguan nombor yang tidak dikenali dan teks-2 mesej yang sangat melemahkan sistem saraf dan sel-2 berani di dalam badan. Ia membuatkan aku rasa keselamatan aku sedikit sebanyak tergugat. How nerdy my post today -.- From that case, masalah bagaikan berbaris-baris mengambil tempat di dalam otak serta meng-effect kan emosi dan kewarasan otak.

Hai awak. Ye, awak pun merupakan masalah yang melemahkan sistem kekuatan dalam badan saya. Cerita yang saya dengar terlalu banyak serta panjang bagaikan episod drama berantai. Dan semua cerita itu menjadi persoalan tanpa jawapan serta penjelasan yang sepatutnya. Samalah seperti soalan Biologi yang menyediakan 10 markah tetapi jawapan yang diberikan hanya layak mendapat 2 markah. Terlalu pendek penjelasannya. Tidak meyakinkan saya :’) Tidak logik untuk dipandang apabila soalan yang diberikan begitu panjang bagi memantapkan pemahaman awk terhadap soalan itu tetapi jawapan nya hm. Worst. Tidak menjurus kepada soalan. Awk, sy hanya manusia biasa yang merangkumi pelbagai aspek seperti telinga yang banyak mendengar tentang sikap awk yg suka melayan perempuan, mata yang banyak mengalirkan air mata kerana kecewa dan sedih selain menghapuskan bakteria pada mata, hati yang sangat-2 sakit untuk menerima kenyataan walaupun ditipu. Saya sedar saya ditipu tetapi mulut kata sy percaya tetapi hati? Hati sy kata jawapan awk itu semuanya tipu tipu dan tipu. Bersyukur lah kerana mulut saya memenangkan awak tetapi hati sy banyak beralah. Hati sy byk menyimpan. Semuanya disebabkan perasaan sayang yang membodohkan hati dan membutakan mata .

Suatu hari Allah akan tunjuk cerita yang sebenar di depan mata saya. Simpanlah kepercayaan sy terhadap awk selagi awk mampu menyembunyikan semuanya dia belakang sy, sy redha :’)

No comments:

Post a Comment