Recall

Hari ni aku nak recall balik semua kenangan 2011, macam Yuna cakap dalam iklan camera Canon Eos merah dia tu, setiap gambar ada lagu. Haa ni takda lah lagu, ada cerita je. Setiap gambar ada cerita !




Ni gambar dekat sekolah, dengan classmates. Mostly classmate aku dari budak 3S, and aku dulu 3M. So mula-2 dapat tau aku dapat kelas  4SC1 yg ramai budak 3S ni, rasa tak best lah sebab takut tak boleh get in, yelah siapa tak tau 3S dengan 3M ( 2010 ) bukannya rapat sangat, ada je benda nak di-jealousnya between each other. Biasalah 3S dengan 3M suka compete. Senang cerita dua-2 kelas tak nak kalah kalau ada apa-2 event. Tapi bila setahun dengan 4SC1 rasa best sangat. So secara tak langsungnya kita dapat rapat dengan kawan yg tak rapat dulu.



#Favourite Lah Gambar Ini <3

Ni pulak gambar bila hang-out dengan kawan-2 rapat. Yeah Fariza dengan Sabrina pindah after dapat tawaran sekolah berasrama penuh. Memandangkan dia nak choww dah so buat gathering dekat KFC, and sy paling tak lupa ye masa ni, awk datang dengan girlpreng ;)


Okay masa ni aku rapat dengan sorang laki ni, masa gathering ni laki tu demam, tapi dia datang jugak sebab awek dia ajak tapi awek dia ni bendul dan malu teramat. Awek ni beria ajak tapi bila laki ni datang awek tu malu pulak nak cakap,  sembang and so on. Okay tiba-2 teringat, sorry :) Sekarang laki tu dah tak rapat dah dengan aku, selalu kalau gaduh mesti baik balik tapi gaduh kali ni sampai sekarang tak baik-2 lagi. Laki ni blocked aku dalam FB, tapi dia dah unblocked :) Bila dah blocked secara automatic lah kan aku dah takda dalam friendlist dia, kena Add balik. Tk kan aku nak add kot bila dia dah block aku, aku sedar diri -.- So skrg tunggu masa kot siapa nak start kawan balik, insya alllah.



Oh masa starwalk ni aku demam -.- Demam panas sampai mata merah. Aku ingat lagi malam tu aku tidur rumah Puteri and Puteri ada sorang abang yg ada title DOCTOR. Kita tak suka doctor ye. Dah rasa macam dekat klinik pulak bila Doctor start panggil nama. Dia tanya mana dapat ubat ni, cakap lah tu ubat cousin, pakai makan je. Tau lah Doctor, dia kata bahaya ambik ubat yang bukan kita punya ni. Malam tu jugak minum air yang ada larutan ubat apa entah. Tak boleh masuk weh, rasa pencuci pinggan Axion tu. Minum seteguk, muntah. Minum lagi, muntah. Teruk betul. Diorang cakap telan je, tutup hidung. Haish ingat boleh jalan ke, muntah balik lah for sure. Takpa kenangan manis, dan esoknya sy sihat sikit & dah boleh nak STARWALK :D


Ni kawan baik saya. Yg atas tu kawan baik sy dengan Boifren dia. Setahun lebih dah tuu relay diaorang. I’m praying that he can be the best for you :)




Pengakap. Ni semua masa jamboree, baru ada feel jadi pengakap. Maklumah convent sangat mementingkan KRS ye dan memudarkan lagi warna kelabu pengakap tu -.- Lepas join jamboree ni sy sgt sgt bangga menjadi pengakap. Masa ni kita face to face dengan Hafifi Helmi sebelum kita dua ehem pada 18 April 2011 dan lost contact dan kembali ber-contact. Tak sangka betul jumpa dia.

# Hafifi Helmi ada di antara mereka, pilih lah yang mana anda rasa itu dia :)

I Love My Family (: 





 #Lihatlah achik sy yang baju berwarna biru itu, dia sangat suka membuat muka garang terhadap ank buah nya yang baru ingin melihat dunia :)

Oh ni ada satu lagi gambar achik sy, sangat-2 sweet gambar ini <3



 #Lawak Bodoh pun solat tak lupa yee :)




Family. Family sy tak besar tapi cukup Maharaja Mega Lawaknya. Kitaorang selalu jumpa. Then cuti sama-2. Family sy ni takda protokal even satu majlis tu majlis formal, ada je benda yang dibuat lawak bodoh termasuk lah ketika acara akad nikah bersanding & sewaktu dengannya, lagi kuat ye diaorang membuat lawak bin bodoh. Serious, kepala otak yang skema, baik, bendul memang tak boleh get in sebab pakcik-2 sy dan abah sy juga suka kacau orang. Apakandaya, hisap rokok pun boleh hulur & ajak anak buah lagi, dekat jalan raya pun abah boleh race kereta dengan adik beradik dia, swimming pool budak kecil pun pakcik-2 sy boleh conquer. That’s why sy bukan seorang yang serious, lihatlah keluarga sy. Sgt sgt hyper okay?


No comments:

Post a Comment