Goodbye

I’m going for an International Scout  Jamboree in Kuala Terengganu. I’m leaving for one week, lama kan awak :( Seriously macam macam dah keluar dalam fikiran aku, dengan sekarang musim hujan nya confirm-confirm nya lah negeri Terengganu adalah negeri yang di-mention kan bakal mengalami banjir. Yeah kita suka lah banjir banjir ni -.- Dan dan lah banyak betul iklan dekat Tv keluar pasal persediaan sebelum banjir, tak perlu lah nak takut kan aku kan. Dah sah sah lah banyak benda aku fikir nanti.

First aku fikir there will be hujan lebat gilaa smpai khemah pun nak tercabut, ye aku fikir macam tu.

Second aku fikir pasal bus and bus driver. Hopefully driver tu tak mabuk and tak ngantuk and pandai jaga penumpang penumpang dia yang cute-cute ni, please driver, sikit calar pun tak nak, tau tau, dengan izin Allah :)

Third, aku susah hati kalau masa activity air tuu tiba tiba aku lemas ke apa kan, Ya Allah jauh kan lah, saya tak pandai berenang , sikit sikit tu boleh la tapi I’m sure saya dapat berenang dalam 3 minit je, cool kan.

 Setakat ni itu jelah yang aku fikir pasal safety ni, yelah abah ,mama mana ada nak tolong aku semua nanti. So guys, do pray for our safety yahh. Selamat pergi and selamat sampai hopefully , Aminn :)

Away to Terengganu with fourteen of Scouties

Syafiqah Zaini
Suhaila
Norhijrah
Husna

Budak baik yang baru terhegeh hegeh nak packing macam ni lah, sila sila cuci mata ;)


Hello Terengganu my kampung yang tiap tahun I balik dengan hati yang bosan :’)


So siapa siapa yang tak tau pengakap tu apa, macam mana uniform dia semua, ( hang lahir tang mana ? ) no worries ,nah tengok baju aku yang aku iron tanpa kedut sikit pun ni .


Pada pukul 10.56 malam, saya baru memacking barang seciput  ini. Buat muka tak sedar yang pagi buta esok pukul 7.30 dah kena ada dekat Ipoh .


Nak bawak bantal handsome nii ,tapi tengok lah bantal handsome lagi besar dari beg :(


So I’m trying to sumbat it as I can but the result was like this


Kalau dah bantal handsome aku pakai half dari beg tu, nak isi benda lain pun dah tak muat dah . #muka sedih

The conclusion is ,goobye bantal handsome ,I’m gonna miss you all the time  I’m there .


And you too ,I’ll miss you .


Awak , look this , saya nak jawab ni 
 I WON’T  :)



No comments:

Post a Comment